Már csak 6 éjszaka és irány London! :) Addig pedig igyekszem kiheverni a náthát. Sajnos én sem maradtam ki a járványból. :( Ami nem baj, legalább túl estem ezen is, csak a tüdőm ne fájna ennyire, huh. Még mindig az állatkerten jár az eszem. :) Azóta sem jutottam el, de talán majd 14.-én. :) Hétfőn kiszebábot égettünk, űztük a telet! Sikeresen, mert ma már végre tavaszi idő volt. Az égetést pedig tűzzsonglőrök követték. :) Elég szaladós hetem volt, de végre VAN MUNKÁM!!!!!! :) Ismét egy fordulópont. :) Igyekszem változtatni az életemen, és  irányba haladok, úgy érzem. :) Minden jó, békés és nyugodt. :) És én is. :) Este pedig futáááááááááááás. :)


Képeken: kiszebáb égetés, tűzzsonglőrök. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macsekfotoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr934300115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása