Macsek89 2012.06.05. 18:58

I miss my Daddy...

Szeretem a szüleimet. Életet adtak nekem. Türelmet. Törődést. Felneveltek. Terelgettek. Óvtak. Védtek. Ha beteg voltam ápoltak. Ha szomorú, jó kedvre derítettek. Ha elestem segítettek felállni. Hiányoznak.

Köszönöm Apu, hogy megtanítottál biciklizni. És mellettem álltál a rossz napokon is. Minden reggel, ha kócos vagyok, ha elfolyik a sminkem, ha kialvatlan vagyok is úgy szeretsz, mint bármikor máskor. Mindig a "Te kicsi lányod maradok". Köszönöm, hogy megtanítottál biciklizni. Hogy megmutattad, hogyan kell elfogadni az embereket. Hogy törődtél velem a rossz napokon is. Akkor is, ha Neked volt borzasztó napod. Szeretem a kávét, ahogy Te főzöd. a vacsorát, ha Veled készíthetem el. Hogy mindig tudok Veled nevetni. Hogy mindig jutott rám időd. Hogy nem zavar, ha összekócollak. Szeretek Neked vicces hajakat csinálni. Köszönöm, hogy a fárasztó napok után is volt erőd velem beszélgetni, törődni. Hogy kis koromban megfésülted százszor a hajamat. Hogy hagytad, hogy tele tűzdeljem a hajadat az összes hajcsatommal. Hogy futottál velem, amíg és görkoriztam. Hogy nem hagytál magamra. Hogy mindig meghallgattál. A legnagyobb bajban is mellettem voltál. Hiányoznak az együtt töltött régi napok. A közös kocsimosás. Az esőben való biciklizések. A puding, ahogy Te főzöd. Ahogy megsimogatod a macskát. A közös ház körüli teendők. A régi nagy hétvégi, családi séták. A töltésen való kirándulások. A közös úszások, vízi csúszdázások, ha fürdőbe mentünk. Ahogy megnevettettél, ha eláztam az esőben, vagy ha rossz kedvem volt. A közös nyaralások. Hiányzik a nevetésed. A szemed. A mosolyod. Hiányoznak a közös beszélgetéseink. A bohóckodások. Ahogy utánozol valakit/valamit. Ahogy vicces fejeket vágsz. A közös sétáink. Ahogy haza vártál, mindegy hol voltam és mikor értem haza. A "kisvakondos" munkás ruhád. A reggeli ébredés utáni viccelődések, hogy jó napom legyen. Nagyon hiányzol Apu... Szeretlek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macsekfotoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr124567533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása