Már megint egy esős, hideg nap... Így május vége felé haladva. Elszégyellhetné magát az időjárás. Jöhetnének a Nap mosolygós, langyos, narancsszínű sugarai végre. Hogy gyönyörködhessünk...

  • Szeretem az elcsendesedett, ébredező város hajnali kihalt utcáit, ami napközben meleg, túlzsúfolt, büdös és zajos...
  • Szeretem a hajnali, napkeltés kávézást. A napkelte minden pillanatát nyomon követni...
  • Szeretem a sárga napraforgókat, főleg lóhátról.
  • Szeretem a lovakat. Életem értelmei, Isten legcsodálatosabb teremtményei.
  • Szeretem a vizes üveget, ahogy az esőcseppek versenyt futnak. Vajon ki ér le előbb az aljáig? :)
  • Szeretnék ülni a hűvös, hajnali tengerparton. Hallgatni a tenger morajlását, érezni az arcomba csapódó vízcseppeket, nézni a szél által megtépázott pálmafákat, és csak ülni a vizes homokban, átölelni a térdeimet. Vagy addig állni a víz mosásában, amíg a lábamat bokáig el nem lepi a finom szemű, hideg homok. És csak nézni a végtelen kékséget...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macsekfotoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr354521503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása