Nyakunkon a HÚSVÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉT! És ez egy jó alkalom, hogy "kísérletezzek" az új kedvencekkel, a cupcake-ekkel. :) A cupcake egy fantasztikus dolog. Tulajdonképpen egy mini torta, amin mindenki ki tudja élni kreatív vágyait, hajlamait, és nagyszerű időtöltés kicsiknek-nagyoknak egyaránt, ami összehozhatja a társaságot. :) Csodaszép húsvéti cupcake ötleteket találtam a neten, amik megvalósításra várnak így az ünnep közeledtével. :) Aztán majd dokumentálom és kiderül, mi sikerült belőle. :) Kaptam ma egy hatalmas csokor nárciszt. Fantasztikus az illata, és hihetetlen, de pillanatok alatt tavaszt varázsolt itt mellettem. A vidám sárga színe, a finom illata. :) Egy kis "szoba-tavasz". :) A sor végét zárnám az új "találmányaimmal", női táskát találtam, amibe fotós cucc is fér. Szerintem nagyon jó ötlet. :) Kellemes napot Mindenkinek! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macsekfotoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr744361185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása