Macsek89 2012.05.27. 10:38

Életképek... :)

Beszereztem egy új telefont (muszájból, persze!)... Nem is a története a lényeg, hanem az, hogy végre csináltam életképeket. :) Sok bohóckodás, aranyos képek... :) A képekhez a magyarázat pedig: elmentünk Zoli és Sziszka barátommal kajálni délután, mert én éhes voltam. :D Szegények kitartóak rettentően. Zoli örült a gyrosának, én a hamburgeremnek meg az üdítőnek.:) Nem unatkoztunk... Sőőőőőőőőt! Zoli el is bújt a napernyő mögé!!! :) Nehezen találtuk meg, őstehetség. :D Utána Sziszkáéknál kötöttünk ki, ahol fantasztikusan szép játékmackót találtam. Az az igazi, régi játékmaci. Örök szerelem. Közben Sziszkáék kutyusa elszökött a télen, az Apukája pedig "haza vitte"... De nem az eredeti kutyust, hanem egy teljesen másikat. :D Azt mondta, hogy otthon furcsán viselkedett, innen gondolta, hogy ez nem ugyan az a kutya. :D A neve Bence, és Sziszkát idézve: "2.0-s verziójú kutyus." Nagyon édes, szép, és okos. Még kölyök, de nem szeleburdi egyáltalán. :) Ha simogatod, eldől, mint a bicikli és csak élvezi a simit. :) A végére pedig: olyan fantasztikus naplementét láttam, mint életemben csak keveset... Az egész ég alja narancs fényben úszott, hatalmas lila és haragos kék felhőkkel, a Nap az egész eget saját ízlésére festette, mint, ha csak egy nagy vászon lett volna az egész. Lépten-nyomon leszálltam a bicikliről, hogy véletlenül se veszítsem szem elől egyetlen csodás pillanatát sem... Fantasztikus élmény volt. Mind a testnek, mind a léleknek. Csak remélem, hogy lesz még szerencsém az életem folyamán még egy ilyen fantasztikusan csodás, felszabadító látványhoz, élményhez.

 

Képek:

1. Kicsit sem "kocka" a csapat, dehogy is!!! (Én is telefonoztam, azzal készült a kép... Kiegészítettük egymást... :D)

2. Zoli, az Őstehetség elbújt :)

3. Vacsorám :) (Because friday night is a date night... :) ), és igen, nem bírtam ki, beleharaptam :)

4. A boldog gyros és Zoli... vagyis... Boldog Zoli és a gyros

5-8. Bence kutyus néz, fekszik, és valamiért rettentően sunyít... De nem jöttünk rá mit sumákolt :)

9. Maci <3

10-12. A fantasztikus, csodálatos, ámulatba ejtő égbolt <3

13. Delicious blueberry... :)

 

IMG_20120525_205832.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://macsekfotoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr254548702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása