Eltűnt a tavasz... Meglógott. Ma nyomott, borult, kicsit hűvös idő van. De hátha a holnap már mást hoz, bízzunk benne. :) Tegnap délután szabad programot csináltam magamnak. :) Elmentem a Mekibe, és egy dupla royal, sültkrumpli, light cola, almás pite után elmentem felkutatni a kedvenc illatomat. Vagy AZ illatomat! :) Sokáig tartott, de végre megtaláltam. És tegnap sikeresen beújítottam egy üveggel. :) (Az illatot, márkát nem írom le, mindenki viselje a saját illatát, vagy találja meg azt ami Neki  a legjobban tetszik, nem akarok senkit befolyásolni. :) )Ja és vettem még egy fekete Too Late órát is, hogy ne abban a csodás rózsaszínes-lilás (kopott, a nap kiszívta) színben tündököljek, azt nem vehettem fel akármivel. De ezt végre igen. :) Aztán sikerült beújítanom egy medált is, de azt majd holnap pakolom fel. :) Holnap jó lenne egy állatkerti kirándulás. Most, hogy itt a jó idő, miért ne? :) Vasárnap pedig mozi. Elég mozgalmas a hétvége, de szeretem, ha nem kell itthon ülnöm, hanem jöhetek-mehetek ebben a csodás időben. :)

Kellemes hétvégét mindenkinek! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macsekfotoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr424284467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása